Wie Zijn We

Hieronder vindt u een individuele voorstelling van wie zich achter deze website schuilt:

24891759_1813391862067032_1592883047_n.jpg

Charlotte Goblet. Ik ben een 19-jarige spontane studente 1e bachelor toegepaste psychologie aan hogeschool Vives campus Kortrijk. In het dagelijkse leven vindt u me vooral in de horeca als jobstudente. Verder geniet ik van de kleine zaken zoals sociaal contact met vrienden, een avondje uit, een gezellige warme avond thuis voor de tv of knus onder mijn donsdeken met een film of serie. Mijn inbreng op deze website vindt u terug onder behandelingen van Pica. Indien u hierover nog vragen hebt, mag u altijd contact met me opnemen op het volgend e-mailadres: eb.seviv.tneduts|telbog.ettolrahc#eb.seviv.tneduts|telbog.ettolrahc

Jinthe De Laender Ik ben een student aan de hogeschool Vives, Kortrijk. Ik studeer de richting bachelor opleiding in de psychologie. In de week ben ik een hardwerkende studente. Tijdens het weekend verlies ik mijn tijd aan boeken lezen en mijn serie kijken. Maar ik ga ook heel graag gan wandelen of met de auto gaan rijden.
Mijn inbreng op deze website is de behandeling van Fobie├źn.

Ellen Canniere Ik ben een 18-jarige student aan de hogeschool Vives, campus Kortrijk. Ik zit in mijn eerste jaar BaTP. In mijn dagelijkse leven ben ik niet alleen een studente, ik ben ook nog leiding in Chiro Tandem Rollegem.
Mijn inbreng op deze website is de oorzaak van bipolaire stoornis.

Ann-Sophie Dever Ik ben een een 19-jarige studente die de richting bachelor Toegepaste Psychologie volgt aan de hogeschool Vives, campus Kortrijk. Naast school, zijn familie en vrienden het belangrijkste in mijn leven. Ik geniet dan ook van de kleine dingen zoals naar de bioscoop gaan, thuis samen een filmpje kijken, een avondwandeling maken en nog tal van dingen.
Het onderwerp die ik behandelde is de behandeling van eetstoornis.

Indra Schoutteet Ik ben een 18-jarige goedlachse studente. Aan hogeschool Vives, campus Kortrijk zit ik in mijn eerste jaar bachelor in de Toegepaste Psychologie. In het dagelijkse leven kun je me meestal vinden op de rustigste plaatsjes van Kortrijk. Daarnaast ben ik ook jobstudent in de McDonald's en ben ik actief als vrijwilligster bij de jongerenorganisatie YOUCA.
Voor mijn inbreng op deze website heb ik me verdiept in de oorzaken van persoonlijkheidsstoornissen, meer bepaald Borderline.

Anna De Waele Ik ben een 18-jarige student aan de hoge school Vives. Ik volg de richting toegepaste psychologie in Kortrijk. Naast al het schoolwerk kan ik mij ontspannen door wandelingen met mijn honden te maken, mijn paardrijles in het weekend, maar ook door met vrienden af te spreken. Een serie bekijken is een van mijn vaste gewoontes voor dat ik ga slapen.
Voor mijn inbreng op deze site heb ik mij op de oorzaken van fobie verdiept.

Lisa TerrynIk ben een 19-jarige student aan de hoge school Vives, Kortrijk. In het dagelijks leven heb ik ook nog een weekend job in een ajuinenfabriek en ga ik graag weg met vrienden. Mijn onderwerp gaat over hoe je mensen met een alcoholverslaving moet behandelen.

Magali Claeys Ik ben een 19-jarige studente aan hoge school Vives te Kortrijk. Ik zit in mijn eerste jaar bachelor Toegepaste Psychologie. In mijn vrije tijd doe ik aan boksen. Ik hou er wel eens van om mij af te zonderen en naar het strand te gaan. Op deze website zal ik me verdiepen in het pica gedrag die onder een eetstoornis valt.

Jozefien ProotIk ben 18 jaar en ik ben student aan hoge school Vives. Ik zit in het eerste jaar Toegepaste Psychologie. In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met dansen. Je kan mij ook vaak vinden bij mijn vrienden. Mijn onderwerp gaat over de problemen van eetstoornissen.

Robrecht Lavaert Ik ben 18 jaar en student toegepaste psychologie aan de hogeschool Vives, campus Kortrijk. Na school hou ik van sport en quality time met vrienden. Mijn thema is de behandeling van persoonlijkheidsstoornissen.

Ameline Vaneeckhoutte Ik ben een 19-jarige studente aan de hogeschool Vives, waar ik de opleiding toegepaste psychologie volg. In mijn vrije tijd hou ik ervan om op stap te gaan met vrienden, te tekenen of enkele series te bingewatchen. Daarnaast werk ik in het weekend in de Carrefour AZgroeninge als jobstudent. Op deze website vertel ik jullie iets meer over de problemen van een depressie.

Janne Depotter Ik ben een 18-jarige studente aan hogeschool Vives Kortrijk. Ik zit in mijn eerste jaar toegepaste psychologie. Naast school ben ik leidster in de KSA Roodkapjes Veurne. op deze website vertel ik meer over depressie.

Jolien Mersy Ik ben 19 jaar en ik ben student aan hoge school Vives Kortrijk. Ik zit in het eerste jaar Toegepaste Psychologie. In mijn tijd ben ik regelmatig weg met vrienden en familie. Mijn onderwerp gaat over de problemen van een alcoholverslaving.